مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-13سياسي

دانشجویان به جای مصادیق بر مسئله ها تمرکز کنند


جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: دانشجویان به جای تمرکز بر مصادیق، بر مسئله ها تمرکز کنند و ببینند که نارسایی ها چه بوده که سبب بروز مشکل شده و در کدام قسمت ها خلأ قانونی و عدم نظارت وجود داشته است.

- علیرضا کیخا یکشنبه 24 بهمن در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که از سوی بسیج دانشجویی فارس برگزار شد، خواستار توجه نسل جوان به اهداف انقلاب و امام(ره) شد و گفت: دانشجو نباید مشغول حواشی و حوادثی باشد که سبب فراموشی هدف کلان انقلاب اسلامی شود.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت الهی و عدالت را برقرار کرد، افزود: انقلاب اسلامی در فضایی پیروز شد که کسی برابر قدرت های جهانی توانایی مقابله کردن و ایستادگی نداشت.

کیخا ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با قدرت و شکوه خود، دو قطبی شرق و غرب مادی را برهم زد، گفت وگو و وابستگی را دو مقوله جدا از هم برشمرد و گفت: علت مخالفت دشمنان انقلاب اسلامی با توسعه صنعت هسته ای ایران ترس از بمب اتم و کلاهک هسته ای نیست بلکه آن ها از استقلال سیاسی، فرهنگی، علمی و.

ایران می ترسند.

جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجو نباید نسبت به آینده ناامید باشد بلکه با واقع نگری پیشرفت های انقلاب اسلامی را ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان به جای مصادیق بر مسئله ها تمرکز کنند

دانشجویان به جای مصادیق بر مسئله ها تمرکز کنند