مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-13اقتصادي

جوابیه سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد درباره یک خبر


پیرو درج گزارش روز گذشته با عنوان «خدمات اتوبوسرانی مشهد؛ از جابجایی مسافر تا جابجایی زباله؟!» در خبرگزاری فارس، سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با ارسال جوابیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پیرو درج گزارش روز گذشته با عنوان خدمات اتوبوسرانی مشهد؛ از جابجایی مسافر تا جابجایی زباله؟! در خبرگزاری فارس، سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با ارسال جوابیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

در این جوابیه ضمن بیان گزارشی از فعالیت اتوبوسرانی مشهد و حضور 1800 دستگاه ناوگان در 164 خط آمده است: شغل راهبری ناوگان اتوبوسرانی مشهد به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان آور از حساسیت های بالایی برخوردار بوده که لازمه آن حفظ آرامش، تمرکز و تسلط بر رانندگی می باشد؛ لذا مشارکت شهروندان نقش موثری در این امر دارد.

همچنین اتوبوسرانی خود متعهد به فراهم آوردن خدمات حمل و نقل همگانی ایمن، قابل اعتماد، پاک، در دسترس، سریع، مقرون به صرفه و هماهنگ با دیگر سیستم های حمل و نقل عمومی شهری و تامین و تجهیز، نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی دانسته است.

همچنین ضمن اشاره به اقدامات اتوبوسرانی در دوران شیوع کرونا از جمله ضدعفونی روزانه حداقل 4 نوبت هر ناوگان، پایش وضعیت سلامت کلیه راهبران ناوگان از طریق تست سطح اکسیژن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد درباره یک خبر

جوابیه سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد درباره یک خبر