مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-13اقتصادي

27 دستگاه ماینر غیرمجاز در یاسوج کشف شد


یاسوج_ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: 27 دستگاه ماینر غیرمجاز در یاسوج کشف شد.

- ، جمال معتمدی زاده افزود: 27 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش تقریبی هشت میلیارد و 500 میلیون ریال از 2 باب منزل مسکونی در شهر یاسوج مرکز این استان کشف شد.

وی ابراز داشت: پس از اطلاع همکاران واحد مقابله با برق های غیرمجاز و همکاری نیروی انتظامی، 27 دستگاه ماینر غیرمجاز در 2 نقطه شهری یاسوج کشف و ضبط و در اختیار پلیس اقتصادی قرار گرفت.

معتمدی زاده با بیان اینکه در این ارتباط 2 نفر شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: با توجه به کاهش نسبی دمای هوا در هفته های پیش رو و کاهش ظرفیت تولید نیروگاه برق آبی به دلیل کاهش نزولات آسمانی، از همه مشترکان برق در این استان درخواست می شود با رعایت الگوهای مدیریت مصرف و کاهش مصرف خود به خصوص در ساعت های پیک بار، هر گونه مورد مشکوک به استفاده از دستگاه ماینر غیرمجاز را به شماره 121، 113 و 114 اطلاع و تا سقف 20 میلیون تومان از پاداش نقدی بهره مند شوند.

معتمدی زاده با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برای کاهش هزینه مصرفی برق، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه صنعت برق، ارائه خدمات مطلوب و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته است اما متأسفانه عده ای در این شرایط به فکر سود بیشتر هستند و به تولید بیت کوین اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 دستگاه ماینر غیرمجاز در یاسوج کشف شد

27 دستگاه ماینر غیرمجاز در یاسوج کشف شد