مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-13سياسي

کیخا: مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا کیخا، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که از سوی بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد گفت: - جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دانشجو باید روایت درستی از تمامی ابعاد انقلاب داشته باشد، گفت: ساختار انقلاب ضدفساد و مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا کیخا، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که از سوی بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد گفت: دانشجو نباید مشغول حواشی و حوادثی باشد که سبب فراموشی هدف کلان انقلاب اسلامی شود.

کیخا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت الهی و عدالت را برقرار کرد، افزود: انقلاب اسلامی در فضایی پیروز شد که کسی در برابر قدرت های جهانی توانایی مقابله کردن و ایستادگی نداشت.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با قدرت و شکوه خود، دو قطبی شرق و غرب مادی را برهم زد.

کیخا، گفتگو و وابستگی را دو مقوله جدا از هم برشمرد و تصریح کرد: علت مخالفت دشمنان انقلاب اسلامی با توسعه صنعت هسته ای ایران ترس از بمب اتم وکلاهک هسته ای نیست بلکه آن ها از استقلال سیاسی، فرهنگی، علمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیخا: مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است

کیخا: مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است