مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 21:482022-02-12سياسي

تمامی راه های اردبیل از ردیف ملی بودجه و ماده 23 برخوردار شدند


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل از ردیف ملی اعتبارات و ماده 23 برخوردار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان، محبوب حیدری اظهار کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل از ردیف ملی اعتبارات و ماده 23 برخوردار شده اند.

وی افزود: اکثر راه های شریانی استان اردبیل پیش از این، ردیف ملی داشت اما برای 2 محور مشکل ماده 23 داشتیم که با تلاش شبانه روزی و پیگیری های لازم این امر تحقق یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: علی رغم اینکه محور سه راهی صحرا به رضی- گرمی- بیله سوار در مرحله اجرا بود و در پیوست بودجه عنوان شده بود، اما ماده 23 نداشت که با پیگیری های انجام شده، برای سال آینده ماده 23 این پروژه نیز اخذ شد.

وی تشریح کرد: محور سربند به مشگین شهر نیز در پیوست بودجه ذکر شده بود اما ماده 23 نداشت که امسال با تکمیل مطالعات امکان سنجی و به روزرسانی مطالعات پدافند غیرعامل و زیست محیطی، مقرر شد تا این پروژه ها نیز از ماده 23 بهره مند شوند.

حیدری با قدردانی از تلاش مسوولان استان در اخذ ماده 23 برای این 2 محور مواصلاتی استان بیان کرد: با احتساب دریافت مجوز ماده 23 برای این 2 پروژه راهسازی، در حال حاضر تمامی محورهای شریانی استان هم دارای پیوست، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی راه های اردبیل از ردیف ملی بودجه و ماده 23 برخوردار شدند

تمامی راه های اردبیل از ردیف ملی بودجه و ماده 23 برخوردار شدند