مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 21:072022-02-12اجتماعي

اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس/20 درصد دانش آموزان زیرساخت مناسب ارتباطی ندارند


آموزش در شهرهای قرمز مجازی، مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری حضوری و شهرهای نارنجی ترکیبی است.

- ایسنا/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش در شهرهای قرمز مجازی، مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری حضوری و شهرهای نارنجی ترکیبی است.

سید عیسی سهرابی بیان کرد: با توجه به مصوبات ستاد کرونا استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تا پایان هفته جاری فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس شهری استان که وضعیت کرونایی آن ها قرمز است در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی برگزار می شود و در شهرهای نارنجی مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی بصورت مجازی و مدارس دوره متوسطه اول و دوم هم بصورت ترکیبی برگزار خواهد شد.

وی به وضعیت آموزش در روستاها هم اشاره کرد و گفت: نزدیک به 20 درصد دانش آموزان استان از زیرساخت های مناسب ارتباطی و یا وسایل الکترونیکی برخوردار نیستند که این تعداد بیشتر در مناطق روستایی، عشایری و حاشیه شهرها حضور دارند و با این احتساب فعالیت مدارس با جمعیت کمتر از 30 نفر در این مناطق بصورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان، آموزش و سلامت را دو عنصر اساسی در جامعه دانست و گفت: دغدغه مسئولان ستاد کرونا این است که هم آموزش تداوم داشته باشد و هم سلامت جامعه تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس/20 درصد دانش آموزان زیرساخت مناسب ارتباطی ندارند

اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس/20 درصد دانش آموزان زیرساخت مناسب ارتباطی ندارند