مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-12پزشكي

فومن قابلیت تبدیل به قطب درمان غرب گیلان را دارد


نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه شهرستان فومن می تواند قطب بهداشت و درمان غرب گیلان باشد، گفت: طی دو سال اخیر کمبودهای های حوزه سلامت فومن و شفت تا حدود زیادی مرتفع شده و امیدواریم همچنان شاهد رشد شاخص ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، عصر امروز در حاشیه افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی فومن، نشست شورای سلامت این شهرستان نیز در فرمانداری فومن تشکیل شد.

  دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده توسعه خدمات سلامت در فومن است رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با بررسی از وضعیت زیرساختهای بهداشت و درمان فومن اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی دارد تا سطح بهداشت، درمان و همچنین ارایه خدمات داروخانه ای خود را توسعه دهد.

  ارسلان سالاری با اشاره به راه اندازی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی فومن افزود: این کلینیک علاوه بر ارایه خدمات حوزه درمان می تواند به صورت شبانه روزی به مردم داخل شهر به ویژه در تامین و توزیع دارو خدمت کند.

  وی با اشاره به نیاز فومن به دستگاه MRI و CT اسکن گفت: با راه اندازی این دو بخش علاوه بر فومن می توان به شهرستان های مجاور نیز خدمات درخوری، ارایه کرد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اقدامات شهرداری ها در حوزه سلامت بیان کرد: شهرداری ها ذاتا وظایفی را در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فومن قابلیت تبدیل به قطب درمان غرب گیلان را دارد

فومن قابلیت تبدیل به قطب درمان غرب گیلان را دارد