مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-12حوادث

دستگیری 6 اوباش زمین خوار در روستای «کرد امیر» شهریار


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 6 اوباش زمین خوار در روستای «کرد امیر» شهرک امیریه شهریار خبر داد.

- از دستگیری 6 اوباش زمین خوار در روستای کرد امیر شهریار خبر داد و به جزییات این عملیات ویژه و دستگیری زمین خواران اشاره کرد و اظهار داشت: طی جمع آوری اخبار و اطلاعاتی در خصوص اینکه تعدادی اوباش به صورت دسته جمعی با استفاده از سلاح سرد، به باغی در روستای کرد امیر شهرک امیریه شهریار هجوم برده و با ضرب و جرح و تهدید مالک، قصد سندسازی و خلع ید باغ یکی از مالکان را داشتند که بررسی موضوع در دستور کار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تیم ویژه ای از پلیس بررسی موضوع را آغاز کرده و با تلاش و پیگیری، موفق به شناسایی 6 اوباش متواری در این زمینه شدند که پس از تصرف عدوانی فرار کرده بودند.

ظهیری بیان داشت: با تلاش شبانه روزی پلیس، 6 اوباش متواری شناسایی و در عملیاتی از سوی پلیس در مخفیگاهشان در روستای کرد امیر دستگیر شدند و در بازرسی از محل، 6 قبضه قمه و شمشیر و یک عدد افشانه اشک آور کشف شد.

وی عنوان داشت: اوباش دستگیر شده، انگیزه خود را از این اقدام تهدیدآمیز، سندسازی و تصرف باغ مالک دانستند که قبلاً نیز در چندین مورد با ارعاب برخی مالکان باغ های شهرک های اقماری شهریار، در صورت عدم رضایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 اوباش زمین خوار در روستای «کرد امیر» شهریار

دستگیری 6 اوباش زمین خوار در روستای «کرد امیر» شهریار