مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-12سياسي

«بهاء الحریری» چه چینشی برای شطرنج سیاست در لبنان در نظر دارد؟


«بهاء الحریری» که به جای برادر خود وارد صحنه سیاسی لبنان شده در گفت وگویی مفصل به تشریح پروژه سیاسی خود و نیز مواضعش در قبال حزب الله و برخی مسائل دیگر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   سعد الحریری رییس حزب المستقبل لبنان، چهارم بهمن ماه با صدور بیانیه ای کناره گیری خود از امور سیاسی کشورش و انصراف از مشارکت در انتخابات پارلمانی پیش رو و تعلیق فعالیت خود در عرصه سیاسی را اعلام کرد.

در پی این اقدام سعد الحریری، کسی که به دلیل عدم موفقیت در پیشبرد سیاست های ریاض در لبنان مغضوب ولی عهد سعودی شد، برادر بزرگ وی بهاء الحریری ، تاجری که فعالیت سیاسی نداشت، به یکباره با انتشار ویدئویی در صحفه توییتر خود، رسما از بازگشت به صحنه سیاسی لبنان خبر داد.

در همین ارتباط، بهاء الحریری فرزند رفیق الحریری نخست وزیر اسبق لبنان، در گفت وگویی با شبکه آمریکایی الحره درباره موضوعات مختلف از جمله پروژه سیاسی خود، رابطه با برادر بزرگ ترش سعد الحریری ، موضعش در قبال حزب الله و دیگر مسائل به اظهارنظر پرداخت.

رابطه با برادر کوچکتر بهاء در این گفت وگو که قرار است مشروح آن روز دوشنبه پخش شود، گفت، برادرش سعد را دوست دارد اما با وی در تفکر و بینش درباره چگونگی حرکت رو به جلو اختلاف نظر بسیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بهاء الحریری» چه چینشی برای شطرنج سیاست در لبنان در نظر دارد؟

«بهاء الحریری» چه چینشی برای شطرنج سیاست در لبنان در نظر دارد؟