مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-12سياسي

افتتاح 3 طرح عمرانی در گرمسار/ 65 نفر شاغل شدند


مدیرکل جهاد کشاورزی سمنان از افتتاح سه طرح در گرمسار با حضور معاون سازمان دامپزشکی خبر داد و گفت: کارخانه خوراک طیور، فاز دوم کشتارگاه طیور و افتتاح یک پل از جمله این طرح ها است.

- ، ضمن بیان اینکه صبح شنبه با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار جهادگر شهید حاج مرتضی شادلو در زادگاهش برگزار و پل ورودی گرمسار به نام این شهید افتتاح شد، ابراز داشت: حاج مرتضی شادلو مسئول پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان سمنان در تاریخ 23 بهمن سال 63 بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

وی ضمن بیان اینکه وی در روستای محمدآباد شهرستان گرمسار دیده به جهان گشود و در کنار تحصیل کار نیز می کرد، افزود: در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از نخستین افرادی بود که به عضویت کمیته انقلاب اسلامی و سپس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و مراسمی به یاد ایشان در روستای زادگاهش برگزار شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه در ادامه برنامه از کارخانه خوراک طیور در گرمسار نیز بازدید به عمل آمد، ابراز داشت: این کارخانه خوراک آماده طیور با ظرفیت تولید 25 هزار تن برای 25 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

میرعماد بابیان اینکه برای این کارخانه خوراک طیور را 969 میلیارد ریال اعتبار شامل سرمایه ثابت 671 میلیارد ریال سرمایه در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح عمرانی در گرمسار/ 65 نفر شاغل شدند

افتتاح 3 طرح عمرانی در گرمسار/ 65 نفر شاغل شدند