مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-12فرهنگي

ارائه هنرمندانه موسیقی ایرانی در آهنگسازی فیلم «موقعیت مهدی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مسعود سخاوت دوست دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای .

- ارائه هنرمندانه موسیقی ایرانی در آهنگسازی فیلم موقعیت مهدی سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مسعود سخاوت دوست دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را به وی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مسعود سخاوت دوست دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای آهنگسازی فیلم موقعیت مهدی را به وی تبریک گفت.

در پیام محمد اله یاری آمده است:کسب جایزه بهترین موسیقی فیلم موقعیت مهدی توسط مسعود سخاوت دوست، نشان از دانش، تجربه مفید و توانمندی های جنابعالی در ارائه هنرمندانه موسیقی ایرانی دارد.

کسب این جایزه را به مسعود سخاوت دوست و تمامی عوامل زحمت کش این پروژه تبریک می گویم و زحمت یکایک آن ها را ارج می نهم و برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت روزافزون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه هنرمندانه موسیقی ایرانی در آهنگسازی فیلم «موقعیت مهدی»

ارائه هنرمندانه موسیقی ایرانی در آهنگسازی فیلم «موقعیت مهدی»