مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-12اقتصادي

اختصاص 168میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال معلولان در فارس


مدیرکل بهزیستی استان فارس از اختصاص اعتباری بالغ بر 168 میلیارد تومان برای اشتغال افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی استان فارس از اختصاص اعتباری بالغ بر 168 میلیارد تومان برای اشتغال افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

سید محمدصادق کشفی نژاد شنبه 23 بهمن در جمع خبرنگاران بیان کرد: اداره کل بهزیستی فارس دارای 28 مرکز حرفه آموزی و کارگاه اشتغال زایی تحت نظارت برای افراد دارای معلولیت است و باید توانخواهان به سمت حرفه آموزی و بهره مندی از خدمات این مراکز و کارگاه ها هدایت شوند.

او گفت: از تعداد 28 مرکز؛ سه مرکز حرفه آموزی، پنج کارگاه تولیدی و حمایتی، سه مرکز پیش حرفه ای و یک مرکز پشتیبانی شغلی در شهرستان شیراز فعال و مابقی مراکز در شهرستان های سطح استان و طبق رنگ بندی کرونایی به صورت حضوری و مجازی در حال آموزش اشتغال به توانخواهان هستند.

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار کرد: ظرفیت کل پذیرش افراد دارای معلولیت در مراکز حرفه آموزی و پیش حرفه 865 نفر هست که از این ظرفیت تعداد 270نفر در شیراز و 495 نفر مابقی در شهرستانها است.

به گفته کشفی نژاد، ظرفیت کل کارگاههای تولیدی حمایتی 290 نفر است که از این تعداد 210 نفر در شیراز و 82 نفر مابقی در شهرستانهاست و کتاکنون زمینه آموزش و ایجاد اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 168میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال معلولان در فارس

اختصاص 168میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال معلولان در فارس