مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-12سياسي

ضرورت توجه ویژه به منظومه فکری امامین انقلاب


معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر نگاه مسئله محوری در حوزه علوم انسانی گفت: منظومه فکری امامین انقلاب را مطالعه و توجه ویژه به آن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدمهدی نیازمند امروز در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی مسیر تربیت انسانها با معنویت را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر مطالعه مباحث علوم انسانی و توجه  ویژه به آن ها افزود: بهترین پاسخ ها به شبهات را می توان در کلام امامین انقلاب پیدا کرد.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی بستر تربیت نیرو فراهم کرده است، بر نگاه مسئله محوری در حوزه علوم انسانی تاکید و اضافه کرد: منظومه فکری امامین انقلاب را مطالعه و توجه ویژه به آن شود.

نیازمند با اشاره به توصیه اخلاقی امام(ره)، بر مطالعه و توجه ویژه به آن ها تاکید کرد و گفت: اخلاص، ایثار، توکل، ایمان، راستگویی، تواضع و.

از جمله فضیلت هایی است که نباید از آن غافل شد از این رو ترویج فضائل اخلاقی در فضای جامعه باید به یک حرکت عمومی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه ویژه به منظومه فکری امامین انقلاب

ضرورت توجه ویژه به منظومه فکری امامین انقلاب