مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-12حوادث

کشف 7 کیلو سنگ معدن طلا در «ایجرود»


ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه  اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر با تمهیدات انتظامی متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس حدود 7 کیلو و 900 گرم سنگ معدن طلا که به صورت جاساز بود، کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده قاچاق را حدود 4 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 خانی پور تاکید کرد: مردم عزیز به لحاظ جلوگیری از خروج سرمایه های کشور هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص قاچاق را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: برابر اخبار واصله و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان خرمدره تعدادی افراد سود جو اقدام به تولید و توزیع کود و سموم شیمیایی غیر مجاز می کنند، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: نظر به حساسیت موضوع و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خرمدره، کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و اداره صمت و با هماهنگی و اخذ حکم قضایی در بازرسی از شرکت مذکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 کیلو سنگ معدن طلا در «ایجرود»

کشف 7 کیلو سنگ معدن طلا در «ایجرود»