مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-12پزشكي

نگرانی از کاهش سن مبتلایان کرونا در استان مرکزی/ثبت موج جدیدی از پرستاران کرونایی


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به نگرانی از کاهش سن افراد مبتلا به کرونا در استان اشاره کرد و گفت: اگر رده سنی مبتلایان به کرونا کاهش یابد منجر به بروز آسیب های اجتماعی و روانی در جامعه خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به نگرانی از کاهش سن افراد مبتلا به کرونا در استان اشاره کرد و گفت: اگر رده سنی مبتلایان به کرونا کاهش یابد منجر به بروز آسیب های اجتماعی و روانی در جامعه خواهد شد.

دکتر سیدمحمد جمالیان شنبه 23 بهمن ماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به آمار صعودی مبتلایان و فوتی کرونایی در استان اظهار کرد: با افزایش آمار مبتلایان، نگرانی جدی در حوزه تامین کادر درمانی مورد نیاز در بیمارستان ها وجود دارد.

این احتمال وجود دارد که با افزایش پرستاران مبتلا به کرونا ناگزیر به محدودیت در ارائه خدمات درمانی باشیم یا به دلیل نبود پرستار برخی از بخش ها تعطیل شود.

وی با اشاره به جمعیت بالای سالمندی استان مرکزی و مواجهه با آلودگی هوا گفت: سن بالا و آلودگی هوا در بالا بردن میزان مرگ و میر بسیار موثر است و باید به گونه ای شرایط را مدیریت کرد که نیاز به بستری مبتلایان نباشد.

رییس علوم پزشکی اراک با تاکید بر اینکه متاسفانه در شرایط قرمز کرونایی فضای استان عادی بوده و مردم با عادی انگاری کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از کاهش سن مبتلایان کرونا در استان مرکزی/ثبت موج جدیدی از پرستاران کرونایی

نگرانی از کاهش سن مبتلایان کرونا در استان مرکزی/ثبت موج جدیدی از پرستاران کرونایی