مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-12پزشكي

کرمانشاه دوباره بدون رنگ آبی/ 341 بیمار کرونایی بستری داریم


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون تعداد موارد بستری در بیمارستان های استان به 341 نفر رسیده که 65 نفر از این تعداد در بخش ویژه بستری هستند.

- مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: متأسفانه باز هم روند افزایشی بیماری کرونا در استان را شاهد هستیم و به شدت به حالت آسانسوری و شیب بسیاری عجیبی آمار بالا می رود.

وی با بیان اینکه 13 کودک زیر 15 سال در بیمارستان محمد کرمانشاهی با علائم مشکوک به کرونا بستری هستند، ادامه داد: هم اکنون تعداد موارد بستری در بیمارستان های استان به 341 نفر رسیده که 65 نفر از این تعداد در بخش ویژه بستری هستند که حال هفت نفر هم وخیم گزارش شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره ای به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان ها استان، گفت: اسلام آبادغرب، کرمانشاه، گنگاور، گیلانغرب، سنقر، روانسر، هرسین و سرپل ذهاب در وضعیت قرمز پاوه، جوانرود، صحنه و قصرشیرین نارنجی و همچنین شهرستان های دالاهو و ثلاث باباجانی در وضعیت زرد کرونایی هستند.

وی از هم استانی ها خواست، برنامه واکسیناسیون خود را هر چه سریع تر کامل کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه دوباره بدون رنگ آبی/ 341 بیمار کرونایی بستری داریم

کرمانشاه دوباره بدون رنگ آبی/ 341 بیمار کرونایی بستری داریم