مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-12اجتماعي

نفوذ مجدد هوای سرد و برفی به گیلان از فردا تا پایان هفته


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به یخبندان ارتفاعان و دامنه ها طی امشب، عنوان کرد: از بعدازظهر و عصر فردا به تدریج با نفوذ مجدد توده هوای سرد و بارش زا شرایط برای افزایش ابر، - کاهش دما، بارندگی و رعد و برق مهیا می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: بندرانزلی با 13 درجه سلسیوس و جیرنده با صفر درجه سلسیوس گرم ترین و سردتریننقاط استان هستند.

وی افزود: طی 48 ساعت گذشته چابکسر، املش و چاف به ترتیب با 95، 86 و 74 میلیمتر بیشترین بارندگی را ثبت کردند.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده خروج سامانه ناپایدار طی امروز از منطقه است، تصریح کرد: روند کاهش ابر و افزایش نسبی دما تا فردا مورد انتظار است.

دادرس، با اشاره به یخبندان ارتفاعان و دامنه ها طی امشب، عنوان کرد: از بعد از ظهر و عصر فردا به تدریج با نفوذ مجدد توده هوای سرد و بارش زا شرایط برای افزایش ابر، کاهش دما، بارندگی و رعد و برق مهیا می شود.

وی از کاهش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: مه آلود بودن هوا، بارندگی، وزش باد شدید و خیلی شدید، بارش برف و کولاک در ارتفاعات و دامنه ها، رعد و برق و نگرگ تا روز چهارشنبه پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ مجدد هوای سرد و برفی به گیلان از فردا تا پایان هفته

نفوذ مجدد هوای سرد و برفی به گیلان از فردا تا پایان هفته