مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-12سياسي

حوزه علوم انسانی نیازمند نگاه مسئله محور است


معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور، انقلاب اسلامی را بسترساز تربیت نیروی انسانی دانست و با تاکید بر اینکه در علوم انسانی باید نگاه مسئله محوری داشت، - لزوم مطالعه دقیق و توجه ویژه در مورد منظومه فکری امامین انقلاب را یادآور شد.

محمدمهدی نیازمند، شنبه 23 بهمن در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر تربیت انسان ها با معنویت را فراهم کرد، مطالعه مباحث علوم انسانی و توجه ویژه به آن ها را یادآور و متذکر شد که بهترین پاسخ ها به شبهات را می توان در کلام امامین انقلاب پیدا کرد.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به توصیه اخلاقی امام(ره)، بر مطالعه و توجه ویژه به آن ها تاکید و اضافه کرد: اخلاص، ایثار، توکل، ایمان، راستگویی، تواضع و.

از جمله فضیلت هایی است که نباید از آن غافل شد از این رو ترویج فضائل اخلاقی در فضای جامعه باید به یک حرکت عمومی تبدیل شود.

او به جنبش نرم افزاری و تولید علم اشاره و بر حرکت شتابزا در این حوزه تاکید و ضمن یادآوری نکاتی از بیانیه گام دوم، ادامه داد: برای رفع مشکلات اقتصادی باید نگاه به داخل و توانمندی های داخلی داشت و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علوم انسانی نیازمند نگاه مسئله محور است

حوزه علوم انسانی نیازمند نگاه مسئله محور است