مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-12ورزشي

تست منفی داخل چطور در خارج مثبت شد؟/ شائبه ناکارآمدی مسئولان دوپینگ ایران


برملا شدن دوپینگ پرچمدار ایران در المپیک زمستانی در واقع پرده ازناکارآمدی های مدیریتی و تشکیلاتی مبارزه با این پدیده شوم درایران برداشت که بدون نظارت اجازه اعزام ورزشکار دوپینگی را داده اند.

- ، نتیجه اقدامی که نمایندگان کمیته برگزاری المپیک زمستانی برای نمونه گیری از حسین ساوه شمشکی در جریان این بازی ها انجام دادند، شاید در وهله اول باعث غافلگیری این ورزشکار و مدیران کاروان اعزامی به پکن شد اما در نگاه گسترده تر و عمیق تر مچ گیری از مسئولان مبارزه با دوپینگ در ایران را هم به دنبال داشته است، کسانی که مدعی نظارت همیشگی و مستمر بر وضعیت ورزشکاران و به خصوص اعضای کاروان های اعزامی به میادینی مانند المپیک هستند اما مثبت شدن تست اسکی باز ایران صحت و سقم این ادعا و سلامت و درستی اقدامات را به شک و شبهه انداخت.

ماده ممنوعه ای که پشت پرده ها را عیان کرد حسین ساوه شمشکی وقتی به عنوان اولین ورزشکار دوپینگی المپیک زمستانی 2022 از ادامه فعالیت در این بازی ها منع شد که تنها سه روز از اقدام صورت گرفته برای نمونه گیری از او گذشته بود.

یعنی نتیجه تستی که در جریان بازی ها و ساعت 5 صبح روز مسابقه ساوه شمشکی به صورت خارج از مسابقه از او گرفته شد، تخلفش را عیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست منفی داخل چطور در خارج مثبت شد؟/ شائبه ناکارآمدی مسئولان دوپینگ ایران

تست منفی داخل چطور در خارج مثبت شد؟/ شائبه ناکارآمدی مسئولان دوپینگ ایران