مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-12سياسي

به جای تبیینِ جهاد تبیین، وارد اقدام شوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر، استاد دانشکده ارتباطات واحد تهران مرکزی در یادداشتی با پرداختن به ضرورت جهاد تبیین نوشت: - مقدم فر در یادداشتی تأکید کرد: نباید در میدان جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمن دچار غفلت استراتژیک شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر، استاد دانشکده ارتباطات واحد تهران مرکزی در یادداشتی با پرداختن به ضرورت جهاد تبیین نوشت: از مهر ماه سال جاری مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین فراخوان عمومی صادر کردند و نخبگان و تریبون داران را به انجام این اقدام مهم به عنوان یک فریضه قطعی و فوری مکلف کردند.

ایشان تاکنون حداقل سه تا چهار بار فرمایشاتی را برای توضیح درباره چرایی، چیستی و ضرورت این نهضت فراگیر مطرح کرده اند.

امام خامنه ای در آخرین نوبت، روز 19 دی ماه در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، شخصاً به بیان مصداق های جهاد تبیین پرداختند.

ایشان در توضیح درباره جنبه های مثبت جهاد تبیین به عکس تاریخی دیدار امام با همافران در سال 1357 و آثار مطلوب آن بر افکار عمومی پرداختند؛ و به عنوان جنبه های منفی، اقدامات رسانه ای دشمن در تطهیر رژیم منحوس پهلوی و حتی ساواک و نیز کتمان و کوچک نمایی پیشرفت های انقلاب اسلامی و بزرگنمایی ضعف ها و القای حس ناامیدی در مردم را یادآوری کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای تبیینِ جهاد تبیین، وارد اقدام شوید

به جای تبیینِ جهاد تبیین، وارد اقدام شوید