مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-12حوادث

تجهیز تنها بیمارستان دولتی آبیک؛ وعده ای غبار گرفته در گذر زمان


هشت سال از افتتاح بیمارستان شهدای آبیک تنها بیمارستان دولتی این شهرستان می گذرد اما همچنان برای انجام اَعمال جراحی لنگ متخصص بیهوشی بوده و هیچ بیمار تصادفی در این بیمارستان پذیرش نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، بیمارستان شهدای شهرستان آبیک به عنوان تنها بیمارستان دولتی در 13 خرداد ماه سال 92 در حالی که تکمیل نشده بود، به بهره برداری رسید.

 با گذشت هشت سال از افتتاح این بیمارستان، به تدریج امکانات و نیروهای متخصص جذب این بیمارستان شدند اما هنوز فاقد متخصص بیهوشی ثابت و سایر تجهیزات و نیروهای متخصص مورد نیاز است تا مردم بتوانند برای انجام برخی اَعمال جراحی به بیمارستان مراجعه و یا در زمان وقوع تصادف، مصدومان به این بیمارستان ارجاع داده شوند.

برخی شنیده ها از منابع موثق حاکی از آن است که برخی از افراد درصدد هستند بیمارستان دولتی شهدا به بخش خصوصی واگذار شود و با تعرفه دولتی به مردم خدمات ارائه دهند که این موضوع، قطع به یقین به ضرر مردم شهرستان آبیک خواهد بود و از خدمات بهینه و کامل دولتی محروم خواهند شد.

به متخصص بیهوشی نیاز مبرم داریم دکتر محمد سالک رییس بیمارستان دولتی شهدا شهرستان آبیک در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در حال حاضر در کلینیک این بیمارستان بخش های تخصصی قلب با اکوی قلب و تست ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تنها بیمارستان دولتی آبیک؛ وعده ای غبار گرفته در گذر زمان

تجهیز تنها بیمارستان دولتی آبیک؛ وعده ای غبار گرفته در گذر زمان