مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-12سياسي

پیشنهاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره طرح کرامت همسران خانه دار


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی نامه ای خطاب به رییس مجلس، کلیات طرح کرامت همسران خانه دار و حمایت از ازدواج و فرزند آوری را به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی،دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با عنایت بر لزوم حمایت از نهاد مقدس خانواده و تشویق زوجین به فرزند آوری در موسم تصویب بودجه 1401 توسط مجلس شورای اسلامی،طی نامه ای خطاب به رییس مجلس کلیات طرح کرامت همسران خانه دار و حمایت از ازدواج و فرزند آوری را با استفاده از پیشنهادات صاحبنظران این امر، به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

 محورهای طرح مذکور بدین شرح است  از آنجا که مهمترین نقش های جامعه شغل ارزشمند و بی بدیل همسرداری و مادری است و این دو جایگاه معروف و شناخته شده نزد عقل و شرع در سال های اخیر به دلیل بی توجهی و اخذ سیاست های ناصواب و عدم اهتمام در قانون گذاری، تضعیف شده است و از طرفی کشور در آستانه گرفتار شدن در منکر تله جمعیتی است، پیشنهاد طرح کرامت همسران خانه دار و حمایت از ازدواج و فرزندآوری  ارائه می شود.

1-در حال حاضر حقوق یک کارمند با سه فرزند فقط چند صد هزارتومان بالاتر از یک کارمند هم رتبه مجرد است که این مبلغ هیچ تناسبی با هزینه های فرزند و همسر ندارد بلکه خود، فرهنگسازی و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره طرح کرامت همسران خانه دار

پیشنهاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره طرح کرامت همسران خانه دار