مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-12سياسي

ضرورت راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاد دانشگاهی در اردبیل


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر ضرورت راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: سرعت تحولات علمی دنیا بسیار بالاست و اگر پا به پای تحولات علمی دنیا حرکت نکنیم، همه چی را باخته ایم.

وی جهاد دانشگاهی را مولود انقلاب اسلامی دانست و افزود: بزرگترین خدمت، خدمت علمی است و در همین راستا فعالیت های جهاد دانشگاهی بسیار ارزشمند است.

آیت الله عاملی با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری، تصریح کرد: معالجه یک خبرنگار ضد ایرانی خارجی در یکی از مراکز درمان جهاد دانشگاهی، باعث تغییر دیدگاه وی نسبت به جمهوری اسلامی ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ورود جهاد دانشگاهی به عرصه های حساس را بسیار ارزشمند دانست و گفت: جهاد دانشگاهی مسئولیتی خطیر در استقلال اقتصادی کشور دارد.

وی بدترین محاصره را محاصره تکنولوژی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل دارای جوانان نخبه و نیروی انسانی شایسته است، از جهاد دانشگاهی انتظار می رود در راه اندازی مجموعه های خود در استان ها، توجه ویژه ای به استان اردبیل داشته باشد.

امام جمعه اردبیل به ضرورت راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاد دانشگاهی در استان اردبیل تاکید کرد و گفت: در همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاد دانشگاهی در اردبیل

ضرورت راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاد دانشگاهی در اردبیل