مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 00:272022-02-11اقتصادي

بررسی تاثیر به ثمر رسیدن مذاکرات بر بازار سرمایه


یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن بررسی توافق یا عدم توافق سیاسی بر وضعیت اقتصاد کشور گفت: هرچند بازار سرمایه از کاهش نرخ ارز بعد از توافق ترس دارد اما به نظر من هنگامی که شرکت ها بتوانند با نرخ پایین تری ابزار مورد نیاز خود را برای به روزرسانی دستگاه های تولیدی تهیه کنند، - کیفیت و کمیت کالا ها و به تبع سودآوری آن ها افزایش خواهد داشت.

رضا صفی خانی در گفت و گو با ایسنا، درمورد شرایط اقتصادی ایران پس از خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: براساس آمار و اسناد در دسترس وضعیت اقتصادی ایران از سال 2018 به سبب خروج آمریکا از برجام و از سوی دیگر اعمال تحریم های شدید به ویژه در حوزه نفت چندان مطلوب نبوده است، به گونه ای که صادرات نفت از روزانه 2.

5 میلیون بشکه نفت به محدوده 200 هزار بشکه نفت در روز رسید.

وی ادامه داد: همچنین ریال بیش از 85 درصد ارزش خود را از دست داد و از طرفی دیگر، نرخ رشد اقتصادی منفی در سال های تحریم، سبب افزایش سطح عمومی قیمت ها، افزایش کسری بودجه دولت و به تبع آن افزایش بدهی های دولت و سایر و موارد را به دنبال خود داشت.

نمودار نرخ رشد اقتصادی کشور در سال های اخیر این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بازار سرمایه و فعالیت های تولیدی کشور از توافق احتمالی سود خواهند برند، اظهار کرد: همان طور که در نمودار فوق مشخص است رشد اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تاثیر به ثمر رسیدن مذاکرات بر بازار سرمایه

بررسی تاثیر به ثمر رسیدن مذاکرات بر بازار سرمایه