مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-11سياسي

آیت الله رمضانی: ادبیات انقلاب در دنیا ادبیات مقاومت است


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به اینکه ما در نظام توحیدی باید ذهن خود را به خدای متعال عاریه دهیم و در جنگ سرد و نرم به صورت دقیق دشمن را بشناسیم، - گفت: در همه جای دنیا امروز ادبیات انقلاب یک ادبیات مقاومت در عرصه بین الملل بوده و اسلام به عنوان یک قدرت منطقه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، آیت الله رضا رمضانی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه به مناسبت 22 بهمن در مسجد ملاامیرا رودسر با اشاره به اینکه رودسر به لحاظ تدین، دیانت، دین داری و انقلابی گری با 700 شهید، دو هزار جانباز و 210 آزاده به نام قم گیلان شناخته شده است.

 وی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم رودسر در فتح خرمشهر افزود: تنها استاندار شهید از رودسر بوده و کشور امروز نیازمند چنین استاندارهایی است که خود را وقف مردم و انقلاب کرد اولین شهید حرم ،اولین شهید عرصه امنیت کشور و اولین شهید مدافع سلامت از این دیار بوده که یاد و خاطره همه را گرامی می داریم.

  نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه هرچه از انقلاب جلوتر می رویم باید به وظایف خود بیشتر و سنگین تر توجه داشته باشیم،گفت: امروز نیازمند به مدیریت جهادی در انقلاب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رمضانی: ادبیات انقلاب در دنیا ادبیات مقاومت است

آیت الله رمضانی: ادبیات انقلاب در دنیا ادبیات مقاومت است