مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-11سياسي

دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا دستاوردهای انقلاب را کوچک بشمارد


فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به موفقیت های انقلاب طی سال های گذشته، گفت: همه توان دشمن بر کوچک شمردن دستاوردهای بزرگ این انقلاب و نظام معطوف شده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرج ضمن عرض تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ما بی شک یکی از بی نظیرترین رخدادهای نه تنها دوران معاصر بلکه تاریخ بشریت است؛ انقلابی که منشأ آثاری بس شگرف در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی در داخل و خارج ایران شد.

وی عنوان کرد: قطع به یقین این شجره طیبه انقلاب، با بهره گیری از چهره زلال معارف و اعتقادات دینی مردم عزیز ما و با تکیه بر رهبری مثال زدنی و داهیانه امامین انقلاب توانست طومار رژیم فاسد ستم شاهی را برای همیشه در هم بپیچد.

این انقلاب که بر اساس آرمان های بلند انسانی و اسلامی، آگاه و با انگیزه الهی و وحدت کلمه به پیروزی رسید تاکنون توطئه ها، خباثت ها و تهدیدهای بسیاری را به خود دیده است.

به گفته فرمانده سپاه استان البرز، علیرغم تمامی دسیسه ها، فتنه ها و مانع تراشی های دشمنان برای این کشور و نظام، انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امامین انقلاب از طوفان های سهمگین که به آن وارد شد، عبور کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا دستاوردهای انقلاب را کوچک بشمارد

دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا دستاوردهای انقلاب را کوچک بشمارد