مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-11اقتصادي

اختصاص 360 هزار میلیارد تومان برای اشتغال در بودجه سال آینده


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در بودجه سال آینده تدارک خوبی دیده شده است، گفت: 360 هزار میلیارد تومان برای اشتغال در خدمت استان ها قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در پایان راهپیمایی خودرویی 22 بهمن با تبریک این روز اظهار داشت: این روزها، روزهای سخت اقتصادی است؛ مردم در سراسر کشور با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و سوالات گوناگونی مطرح می شود.

وی با بیان اینکه یکی از سوالات این است که انقلاب چه کرده با وجود گرانی و مشکلات اقتصادی که وجود دارد، گفت: اینکه از مشکلات اقتصادی گفته شود حق است اما اینکه انقلاب چه کرد باید بدانیم انقلاب برای چه به وجود آمد تا به این سوال به صورت واقعی پاسخ دهیم.

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال افزود: انقلاب برای این به وجود آمد که در ادامه مسیر انبیای الهی، ائمه معصومین و دین خدا را به دنیا بشناساند و مسیر مردم را به سمت مسیر الهی سوق دهد، انقلاب کردیم تا به دنیا بشناسانیم که کربلا یعنی چه و اهل بیت چه کسانی هستند چهره های  حق الهی را به دنیا بشناسانیم و برای همین هزینه شهادت را دادیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه شهادت زمانی معنا دارد که کاری برای حق انجام شود، عنوان کرد: بیش از 200 هزار نفر شهید شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 360 هزار میلیارد تومان برای اشتغال در بودجه سال آینده

اختصاص 360 هزار میلیارد تومان برای اشتغال در بودجه سال آینده