مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-11سياسي

پیام تبریک رییس جمهور تاجیکستان به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی


رییس جمهور تاجیکستان در پیامی به «آیت الله سید ابراهیم رییسی» چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وی و مردم ایران تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان در پیامی به آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وی و  مردم ایران تبریک گفت.

وی افزود: ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه در عرصه های مختلف به نفع مردم دو کشور  هستیم.

در پیام تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رییس جمهور ایران آمده است: به جنابعالی و مردم جمهوری اسلامی ایران، از طرف خود، دولت و مردم تاجیکستان به مناسبت سالگرد جشن ملی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: ضمن اظهار رضایت از دستاورد های قابل توجه در همکاری های گسترده دو کشور، ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط در عرصه های محتلف به نفع مردمان با نظرداشت روحیه حسن تفاهم و اعتماد هستیم و ادامه تلاش های طرف ها را در این راستا، از جمله در زمینه گفت وگو های پیوسته سطح عالی مهم ارزیابی می کنیم.

رییس جمهور تاجیکستان در این پیام خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که با عزم و اراده و سعی و اقدامات سازنده مشترک، ظرفیت های موجود جهت توسعه روابط تاجیکستان و ایران در همه حوزه های مورد اهتمام در آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس جمهور تاجیکستان به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی

پیام تبریک رییس جمهور تاجیکستان به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی