مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-11سياسي

بهبود وضعیت امید به زندگی و نظام سلامت در جمهوری اسلامی ایران


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مشکلات فراوانی که وجود دارد اما در نظام جمهوری اسلامی وضعیت امید به زندگی و نظام سلامت بهبود قابل توجهی یافته است.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مشکلات فراوانی که وجود دارد اما در نظام جمهوری اسلامی وضعیت امید به زندگی و نظام سلامت بهبود قابل توجهی یافته است.

محمدعلی محسنی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن که به صورت خودرویی برگزار شد، با اشاره به حضور پر شکوه و بی نظیر مردم نوشهر در رژه خودوریی امروز گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از همین اقتدار و همبستگی و پای انقلاب ماندن ملت ما واهمه دارند.

وی افزود: در مخیله سیاستمداران آمریکا هم نمی گنجید که نظام جمهوری اسلامی به این حد از اقتدار برسد که موقعیت آمریکا را مورد تهدید قرار دهد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی تنها گزینه مقابله با نظام را نظامی می دیدند اما امروز تنها گزینه ای که روی میز نیست همان نظامی است زیرا از اقتدار نظام درس گرفته اند.

محسنی بندپی با اشاره به دلاورمردیهای سپاه و نظام امنیتی گفت: فرزندان این نظام توانستند پیچیده ترین سیستم نظامی پهبادی امریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت امید به زندگی و نظام سلامت در جمهوری اسلامی ایران

بهبود وضعیت امید به زندگی و نظام سلامت در جمهوری اسلامی ایران