مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-11سياسي

دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم/ تقدیر از حضور حماسی ملت


نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از کمرنگ بودن جهاد تبیین در بیان دستاوردهای انقلاب گفت: باید دستاوردها و توفیقات انقلاب و نظام اسلامی را بازگو کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به ریشه همه خوبی ها به تقوا بر می گردد، بر لزوم ارتقای سطح تقوا در جامعه تاکید کرد و گفت: مهمترین پیوست فرهنگی، اخلاقی و معنوی سیاستگذاری ها، تقوای الهی باشد.

وی با گرامیداشت سالروز میلاد خجسته حضرت امام جواد (ع) از مسئولان و متولیان امر خواست تا برای رفع مشکلات جوانان قدم بردارند، اظهار داشت: حضرت امام جواد با آنکه جوان بود اما ملقب به تقی و تقوی بود از این رو باید مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان رفع شود.

وی جوانگرایی و جوان محوری را اولویت اصلی دانست و گفت: جمعیت باید به سمت جوانترشدن پیش رود زیرا اکنون پیری یکی از مشکلات کنونی ما به شمار می رود.

امام جمعه ساری سالروز میلاد حضرت علی (ع) را گرامیداشت و آن را به همگان از جمله پدران تبریک و تهنیت گفت و مصیبت و ارتحال حضرت زینب کبری (س) را تسلیت گفت.

آیت الله محمدی لایینی با اظهار اینکه طی دو سال به دلیل شیوع کرونا مراسم معنوی اعتکاف تعطیل شده است، اقامه نمازجعفر طیار را از جمله برنامه های معنوی بیان کرد و با اشاره به سالروز تغییر قبله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم/ تقدیر از حضور حماسی ملت

دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم/ تقدیر از حضور حماسی ملت