مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-11سياسي

امام راحل به قلدری های غرب در منطقه پایان داد


آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه قلدرها تمامی این کشور را برای خود می خواستند، گفت: خداوند، امام (ره) را فرستاد تا این ملت را از چنگال مستکبران عالم نجات دهد.

- ایسنا/گلستان آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه قلدرها تمامی این کشور را برای خود می خواستند، گفت: خداوند، امام (ره) را فرستاد تا این ملت را از چنگال مستکبران عالم نجات دهد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به اینکه چهل و سه سال قبل در چنین روزی به تعبیر حضرت امام (ره) انفجار نور رقم خورد، حضرت امام(ره) موسی زمان بود و خدا حضرت موسی(ع) را برای نجات قوم بنی اسراییل از ظلم فرعون مصر که در بندگی و بردگی زندگی می کردند و هیچ اراده از خود نداشتند فرستاد، اظهار کرد: در آن دوران فرعون زمانه آنقدر مردم را ضعیف کرده بود که خوار و ذلید آن شده بودند ولی خداوند حضرت موسی را فرستاد تا بنی اسراییل را از چنگال فرعون نجات دهد.

وی با بیان اینکه خدا امام (ره) را فرستاد تا این ملت را از چنگال مستکبران عالم نجات دهد، افزود: قلدرها تمامی این کشور را برای خود می خواستند و اگر خواست خداوند متعال نبود امام (ره) یک تنه کاری از دستش بر نمی آمد و امام همواره معترف بود که ما هیچ کاری نکردیم و خدا به ما نصرت داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل به قلدری های غرب در منطقه پایان داد

امام راحل به قلدری های غرب در منطقه پایان داد