مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-11سياسي

پیشرفت و توسعه کشور وابسته به اتحاد و وحدت مردم جامعه است


استاندار چهارمحال و بختیاری پیشرفت و تعالی نظام را وابسته به وجود وحدت و همدلی دانست و گفت: برای پیشرفت و توسعه استان باید همه با هم همدل باشیم و برای رسیدن به این مهم قدم برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری صبح جمعه در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه این انقلاب تجلی حکومت خدا است، اظهار کرد: با اراده خداوند ما در سال 57 در برابر ظلم و ستم به پیروزی رسیدیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: طی 43 سال که از عمر با برکت انقلاب می گذرد با تلاش جوانان و لطف پروردگار در حوزه ای مختلف همچون اقتصادی، علمی، زیربنایی، فرهنگی، نظامی و دفاعی به موفقیت های قابل توجهی دست یافته ایم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرایط کرونایی موجب تغییر روش برگزاری راهپیمایی 22 بهمن شده است، تصریح کرد: با وجود خودرویی شدن این راهپیمایی مردم به دلیل ارادت قلبی و علاقه به انقلاب به میدان آمدند و در این راهپیمایی شرکت کردند.

حیدری با اشاره به اینکه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان افزایش یافته است، مطرح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی در برابر قدرت های استکبار جهانی در منطقه تبدیل به یک قدرت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت و توسعه کشور وابسته به اتحاد و وحدت مردم جامعه است

پیشرفت و توسعه کشور وابسته به اتحاد و وحدت مردم جامعه است