مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-11سياسي

شیخ ماهر حمود: بینش نافذ آیت الله خامنه ای رمز پایداری انقلاب اسلامی است


«شیخ ماهر حمود»، رییس انجمن علمای مقاومت در لبنان تاکید کرد که بصیرت و بینش نافذ آیت الله خامنه ای در عمل به آرمان های امام خمینی(ره) رمز پایداری انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس انجمن علمای مقاومت در لبنان گفت که جمهوری اسلامی ایران بر خلاف خیلی از کشورهای اسلامی در نام و عمل اسلامی است.

شیخ ماهر حمود در گفت و گوی اختصاصی با فارس در مورد ابعاد و آثار انقلاب اسلامی ایران در لبنان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تقریبا مصادف با حمله اسراییل به لبنان بود، یعنی حدود کمتر از سه سال بین آنها فاصله بود و خداوند متعال حکم کرد که این همزمانی اتفاقی مثبت باشد.

وی افزود: تاثیر اصلی انقلاب اسلامی ایران بر مقاومت موجب شد که مقاومت در طول این چهل سال عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه آن آزادی لبنان و نجات آن از شر اسراییل بود، بخصوص زمانی در سال 1982 میلادی (1360 شمسی) که اسراییل می خواست از طریق بشیر الجمیل، لبنان را کاملا تحت تسلط خود بگیرد.

مقاومت با پیروزی ها و موضع گیری های خود، بسیاری از توطئه ها برای ضربه زدن به وطن یا بازگرداندن جنگ داخلی از طریق جنگ فرقه ای یا مذهبی خنثی کرد.

شیخ حمود با اشاره به اینکه ایران در امور لبنان دخالت نکرده است، گفت حمایت ایران از مقاومت دلیل اصلی حفظ موجودیت لبنان از صهیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ ماهر حمود: بینش نافذ آیت الله خامنه ای رمز پایداری انقلاب اسلامی است

شیخ ماهر حمود: بینش نافذ آیت الله خامنه ای رمز پایداری انقلاب اسلامی است