مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-11فرهنگي

گذری بر چهلمین ایستگاه فیلم فجر؛ علفزار، در گیر و دار برقراری عدالت


جشنواره فیلم فجر رد هر دوره، آثاری را با سطح کیفی متفاوت عرضه می کند تا کلکسیونی از محصولات سینمایی سال را به نمایش بگذارد و در این میان فیلم هایی موفق تر هستند که در فرم و محتوا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جشنواره فیلم فجر قدم های پایانی خود را طی می کند و به تدریج مشخص می شود که چه مسیری را طی کرده است و آیا محصولات فرهنگی ارزنده به مخاطبان عرضه کرده یا نه انتظار آنها را برآورده نکرده است.

طبیعی است که در هر دوره از جشنواره، آثاری با سطح کیفی متفاوت ارائه می شود.

آثاری غنی و ضعیف به صف می شوند تا کلکسیونی از محصولات سینمایی سال را عرضه کنند و در این میان فیلم هایی موفق تر هستند که در فرم و محتوا، حرفهایی نو برای گفتن داشته باشند.

فیلم خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و بازی الهام حمیدی، امیر آقایی، اندیشه فولادوند، پردیس پورعابدینی، پولاد کیمیایی، حمیدآذرنگ، رضا یزدانی، سارا بهرامی، سام درخشانی، نرگس محمدی، پانته آ بهرام، مهران مدیری، فرهاد آییش، نسیم ادبی، فریبا نادری و شکیب شجره، پربازیگرترین فیلم جشنواره فجر امسال است.

معرفی کلاهبردار تاریخی ویژگیهای شخصیت اصلی داستان فیلم، از یک سارق و کلاهبردار معروف تاریخ معاصر ایران به نام مهدی بلیغ، برداشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذری بر چهلمین ایستگاه فیلم فجر؛ علفزار، در گیر و دار برقراری عدالت

گذری بر چهلمین ایستگاه فیلم فجر؛ علفزار، در گیر و دار برقراری عدالت