مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-10اجتماعي

49 پروژه به اماکن آموزشی شهرستان های استان تهران اضافه شده است


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: در سال جاری 49 پروژه آموزشی به اماکن آموزشی شهرستانهای استان تهران اضافه شده است ولی در کل میانگین استاندارد دانش آموزی شهرستانهای استان تهران با کشور تفاوت زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح دبیرستان 17 کلاسه عترت و فرهنگ که در شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می داریم نام و یاد 36 هزار دانش آموز را که با نثار جان خود انقلاب اسلامی ایران را سربلند کردند.

وی گفت: دبیرستان 17 کلاسه عترت و فرهنگ به همت خیر نیک اندیش آقای رضا بیک تجهیز و نوسازی شده است.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: در 21 منطقه شهرستانهای استان تهران با اضافه شدن 64 هزار دانش آموز به طور سالانه نیاز به برنامه های های ارتقاعی زیاد هستیم، در شهرستانهای استان تهران میانگین مهاجرت از شهرستانها 3 ونیم تا 5 درصد است که به جمعیت شهرستانهای استان اضافه می شود و نیازمند مساعدت خیرین نیک اندیش هستیم.

هاشمی بیان کرد: در سال جاری 49 پروژه آموزشی به اماکن آموزشی شهرستانهای استان تهران اضافه شده است ولی با اضافه شدن این آموزشگاه ها تراکم جمعیت دانش آموزی بسیار بالا است، میانگین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 پروژه به اماکن آموزشی شهرستان های استان تهران اضافه شده است

49 پروژه به اماکن آموزشی شهرستان های استان تهران اضافه شده است