مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-10اقتصادي

سنددار کردن اراضی زراعی اختلافات مرزی کشاورزان را حل می کند


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین گفت: با سندددار شدن اراضی زراعی و باغی مشکلات مرزی و اختلافات بین کشاورزان و باغداران مرتفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام محسنی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از آغاز عملیات اجرای طرح سنددار کردن اراضی زراعی و باغی در شهرستان نمین اظهار کرد: اجرای طرح سنددار کردن اراضی زراعی و باغی با هماهنگی اداره ثبت و مدیریت جهاد کشاورزی نمین آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح خواسته چندین ساله کشاورزان و باغداران این شهرستان بود که با اجرای این طرح اختلاف بین اراضی کشاورزی و ملی به پایان می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین با اشاره به اینکه با اجرای طرح سنددار کردن اراضی زراعی و باغی تمامی زمین های قولنامه ای، ورثه ای و… تعیین تکلیف می شود، گفت: با سند تک برگی UTM تمامی کشاورزان و باغداران ملک خود را شناسایی کرده و اختلافات مرزی بین منابع طبیعی و سایر دستگاه های دولتی با کشاورزان از بین می رود.

محسنی به اهمیت و نقش صدور اسناد مالکیت اراضی اشاره کرد و افزود: این طرح منجر به کاهش دعاوی و تسهیل در سرمایه گذاری در بخش کشاورزی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در این راستا شاهد فراهم کردن زمینه نظارت دقیق و کنترل بر تولیدات محصولات کشاورزی، ارتقا نظام مالی کشور و تثبیت دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار کردن اراضی زراعی اختلافات مرزی کشاورزان را حل می کند

سنددار کردن اراضی زراعی اختلافات مرزی کشاورزان را حل می کند