مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-10سياسي

دولت برای جبران مشکلات عزم خود را جزم کرده است


استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دولت انقلابی عزم خود را جزم کرده تا بسیاری از مسایل و مشکلات را جبران کند، گفت: تحریم نیز با همت ملت ایران در حال شکست است.

- صادق خلیلیان در آیین افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر که امروز 21بهمن ماه در محل پست برق پیروزان اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر جشن ملی برای همه آحاد ملت ایران است و به یمن انقلاب اسلامی، کشور ایران از یوغ استبداد و استعمار نجات پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در دوران پیش از انقلاب، عزت اسلامی و ملی ایرانیان خدشه دار شده بود اما انقلاب اسلامی موفق شد با حضور همه مردم، عزت ایران را بازگرداند.

استاندار خوزستان گفت: ملت ایران ظلم ها، استعمار، غارت منابع کشور و .

در دوران پیش از انقلاب را به یاد دارد اما اکنون 43 سال از پیروزی انقلاب گذشته است و شرایط نسبت به آن زمان بسیار تغییر کرده است.

پس از پیروزی انقلاب موفقیت های بی نظیری در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، پزشکی، مسایل علمی، فناوری های نانو و و هوا و فضا کسب کرده ایم.

خلیلیان ادامه داد: شاخص توسعه کشور ایران در رده کشورهای با توسعه بالا قرار دارد اما در پیش از انقلاب این شاخص در پایین ترین رده قرار داشت و وضعیت بسیار بد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای جبران مشکلات عزم خود را جزم کرده است

دولت برای جبران مشکلات عزم خود را جزم کرده است