مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-10پزشكي

آلوئه ورا، نفت سبز کشاورزان/ محصولی جذاب برای کشت در دوران کم آبی!


حمیدرضا کمالی از جوانان دشتستان است توانسته با تکیه بر گیاه، مواد غذایی و محصولاتی مراقبتی را برای پوست تولید کند و آن را برای استفاده مردم به وارد بازار هدف کند.

- خبرگزاری فارس- شهرستان دشتستان: آتنا جعفری: از نفت سبز به عنوان لقب گیاه آلوئه ورا یاد می شود، این گیاه ماده اصلی اکثر محصولات تولیدی در زمینه های غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، نساجی، شیمیایی و دامپزشکی است که از ارزش تجاری بالایی نیز برخوردار است.

 شرکت سبزینه کشت فرتاک دشتستان از جمله شرکت هایی که توانسته با تکیه بر گیاه، مواد غذایی و محصولاتی مراقبتی را برای پوست تولید کند و آن را برای استفاده مردم به وارد بازار هدف کند.

به همین بهانه به سراغ مؤسس و مدیر عامل این شرکت رفتیم و گفتگویی را با وی داشتیم تا به عنوان یک شرکت تهیه فرآورده های آلوئه ورا از این گیاه مفید بیشتر بدانیم.

فارس: لطفاً خودتان و شرکت را بیشتر معرفی کنید.

حمیدرضا کمالی دارای لیسانس صنایع شیمیایی در آبان 97 این شرکت را تأسیس نمودم، معیار ما برای تأسیس شرکت تولید محصولاتی بود که در بازار کنونی نداشتیم و به نوعی نیاز جامعه محسوب می شد.

فارس: دلیل علاقه شما برای ورود به حوزه تولید گیاه آلوئه ورا چه بود؟ آلوئه ورا نیاز به آب بسیار کمی دارد و در بوشهر که استانی کم آب است، کاشت این گیاه توجیه بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلوئه ورا، نفت سبز کشاورزان/ محصولی جذاب برای کشت در دوران کم آبی!

آلوئه ورا، نفت سبز کشاورزان/ محصولی جذاب برای کشت در دوران کم آبی!