مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-10اقتصادي

کاشت 2200 اصله نهال در ورودی های شهر ساری


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهردری ساری از کاشت دو هزار و 200 اصله نهال گونه های بومی، هیرکانی و غیره در ورودی های شهر خبر داد.

- ، نقی زارع گفت: طبق دستور استاندار مازندران مبنی بر ساماندهی مبادی ورودی شهرها، و تاکید شهردار مبنی بر اجرای طرح توسعه فضای سبز در محورهای مواصلاتی ساری، کاشت گونه های مختلف درختان در ورودی های شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از 2200 اصله نهال از گونه های بومی، هیرکانی، شیردار، چنار، افرا و ون در مبادی ورودی محور ساری- قائم شهر و ساری به نکا کاشته شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری گفت: اجرای این طرح را ارتقای رضایتمندی شهروندان در افزایش فضای سبز دانست و گفت: طرح درختکاری با تلاش و همکاری کارکنان این سازمان در مبادی ورودی قائم شهر به ساری و ساری به نکا انجام شد و هم اکنون در کمربندی بلوار دفاع مقدس محور روستای سمسکنده در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طرح ویژه پروژه درختکاری علاوه برافزایش زیبایی در مبادی ورودی شهر فضای دل نشین و سایه انداز در مسیر جاده ایجاد می کند.

زارع گفت: پروژه کاشت درخت با توجه به اهمیت سلامت محیط زیست و برخورداری از هوای پاک یکی از دغدغه های شهرداری بوده که در جهت تأمین رفاه شهروندان به عنوان اولویت مدنظر قرارگرفته است و طی ماه های اخیر حدود 4 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 2200 اصله نهال در ورودی های شهر ساری

کاشت 2200 اصله نهال در ورودی های شهر ساری