مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-10اقتصادي

توسعه صنعتی کردستان تا 2 سال آینده اتفاق می افتد


موضوع زنجیره فولاد استان به پیمان سپرده شده و امیدواریم طی 2 سال آینده شاهد اقدام بزرگ برای صنعتی شدن کردستان باشیم که می تواند موجب اشتغالزایی و توسعه صنایع زیربخش و افزایش ثروت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در سفر به بیجار و در افتتاحیه سرای فرش در تیمچه حاج شهباز این شهر اظهار داشت: با روی کارآمدن دولت جدید بارقه های تحول و احیای مدیریت مردمی را شاهد هستیم.

وی افزود: اولویت ما در استان کردستان ارتقای شاخصه های اقتصادی و تغییر وضعیت اقتصادی با توسعه سرمایه گذاری و تمهید شرایط و تسهیل مقدمات برای سرمایه گذاری مولد در استان است و معتقدیم کردستان برای رهایی از شرایط فعلی چیزی کم ندارد.

استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت های ارزشمند کردستان و بیش از 130 کیلومتر مرز مشترک با کشور همسایه گفت: رییس جمهور به استانداران مرزی اختیار تام برای فعال نمودن دیپلماسی اقتصادی داده و باید از این ظرفیت برای اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

وی با یادآوری ایجاد ظرفیت های کشاورزی و صنعت در بیجار، گفت: موضوع زنجیره فولاد استان به پیمان سپرده شده و امیدواریم طی 2 سال آینده شاهد اقدام بزرگ برای صنعتی شدن کردستان باشیم که می تواند موجب اشتغالزایی و توسعه صنایع زیربخش و افزایش ثروت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعتی کردستان تا 2 سال آینده اتفاق می افتد

توسعه صنعتی کردستان تا 2 سال آینده اتفاق می افتد