مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-10سياسي

غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد، متذکر شد: برقراری عدالت اجتماعی از اهداف انقلاب اسلامی بود اما اغلب بیماران این منطقه مجبورند برای درمان به شرق استان اعزام شوند.

- محمدعلی محسنی بندپی در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مزگاه بخش مرکزی نوشهر با بیان اینکه قطار توسعه کشور با وجود مشکلات رو به حرکت است، اظهار کرد: متاسفانه غرب مازندران نسبت به ظرفیت هایی که دارد از نظر زیرساختی مظلوم واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته قدم های موثری در تامین نیروی انسانی در منطقه برداشته شده است، افزود: تجهیزات پزشکی رو به افزایش است و هر روز به فضای پزشکی اضافه می شود اما همچنان نیازهای منطقه زیاد است.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اغلب رشته های تخصصی در منطقه نیازمند ترمیم است، اضافه شدن نیروهای تخصصی را در گرو فراهم شدن زمینه های لازم دانست و گفت: نیروهای تخصصی حضور یافته در منطقه باید انگیزه ماندن داشته باشند ضمن اینکه تجهیزات پزشکی نیز باید به منطقه اختصاص یابد.

محسنی، کمبود دارو و نسخه نویسی الکترونیکی را 2 مشکل اصلی بر سر راه درمان در منطقه عنوان کرد و ادامه داد: نسخه نویسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد

غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد