مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-10اقتصادي

توازن در استقرار صنایع در جانمایی واحدهای صنعتی ایجاد می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: مدیریت استان به دنبال ایجاد توازن در نقاط مختلف استان به لحاظ جانمایی واحدهای صنعتی است.

- ، سیدمحمد شعاعی ظهر پنج شنبه در آیین بهره برداری همزمان از 898 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان که به مناسبت دهه فجر انجام شد، ضمن گرامی داشت این ایام، گفت: مدیریت استان به دنبال ایجاد توازن در نقاط مختلف استان به لحاظ جانمایی واحدهای صنعتی است.

وی افزود: حتی در مناطق مسکونی نیز شاهد توسعه نامتوازان هستیم و رعایت این توازن در مصرف به خصوص انرژی برق نیز مهم است تا فشار بر شبکه وارد نشود.

شعاعی با بیان اینکه وجود زیرساخت ها عامل مهم و اصلی در توسعه صنعتی است، افزود: برق یکی از زیرساخت های مهم کشور است و برای همه فعالیت ها یک زیرساخت کلیدی محسوب می شود و هرچه این صنعت توسعه پیدا می کند، توقعات از آن بالاتر می رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، هوشمندسازی مصرف برق ررا به عنوان یک نیاز مهم مورد تاکید قرار داد و گفت: با هوشمندسازی و کنترل مانیتورینگ مشترکان، می توان نقاط پرمصرف را شناسایی و در راستای کاهش مصرف مازاد آنان اقدام کرد تا شبکه پایدار بماند و حتی مشکلات به وجود آمده در سریع ترین زمان رصد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توازن در استقرار صنایع در جانمایی واحدهای صنعتی ایجاد می شود

توازن در استقرار صنایع در جانمایی واحدهای صنعتی ایجاد می شود