مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-10اقتصادي

نیاز کشور بیش از 4 میلیون مسکن در چهار سال است


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برخی شاید تصور کنند که ساخت چهار میلیون مسکن ممکن نیست و نیاز کشور هم نباشد، گفت: نیاز کشور بیش از 4 میلیون مسکن در چهار سال است، - چرا که امروز نزدیک به 8 تا 9 میلیون نفر مجرد در کشور داریم که سبد اصلی تشکیل زندگی آنها و افزایش جمعیت، مسکن است.

رستم قاسمی پنج شنبه 21 بهمن در آیین بهره برداری از بیمارستان جهرم بیان کرد: هرچه امروز داریم از بزرگواری امام(ره) در ایجاد انقلاب است و پس از آن رهبرانقلاب که هدایتگر نظام جمهوری اسلامی بودند.

او افزود: زمان حضور بنده در وزارت نفت مقارن با شروع تحریم های آمریکا علیه ایران بود و در زمان امضای تحریم ها اوباما عنوان کرد که تحریم های فلج کننده علیه ایران اعمال کرده است و بسیاری هم تعبیر او را بر فلج شدن قطعی ایران می دانستند، چون تحریم ها، ابعاد بسیار گسترده ای داشتند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: حتی بسیاری از مسئولان در کشور نگران بودند که این تحریم ها بر سر خزانه کشور چه می آورد؟ مسئولان درمان کشورهم عنوان می کردند که وضع دارو و تجهیزات پزشکی خراب است و بدترین فشارها بر نقاط حساس کشور از جمله درمان ایجاد شده تا فلج کنندگی اتفاق بیفتد اما به لطف خداوند این مهم اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشور بیش از 4 میلیون مسکن در چهار سال است

نیاز کشور بیش از 4 میلیون مسکن در چهار سال است