مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-10سياسي

بودجه 1401 برنامه محور بررسی می شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بودجه سال 1401 را برنامه محور بررسی و تصویب می شود.

- میرمحمد سید هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک فرا رسیدن 22 بهمن عید انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و دستاوردهای 43 سال اخیر نشان خواهند داد.

وی به بررسی بودجه 1401 در شورای شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: قرار است به صورت برنامه محور بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گیرد و به دور از هرگونه بازی با اعداد و ارقام سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا برنامه یک ساله شهرداری را منطقی، درست و اصولی تدوین و تنظیم کنیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: مبنای کار بیشتر درآمدی خواهد بود تا پرداختن به حوزه هزینه ای و سعی داریم تا شهرداری روند مطلوبی را در برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها در سال آینده طی کند.

سید هاشمی به خرید ماشین آلات برف روبی و به همت شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: در مجموع 17 دستگاه ماشین آلات سنگین برف روبی خریداری می شود که اعضای شورای شهر اردبیل با خرید این ماشین آلات موافقت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به صورت دقیق رقم خرید این ماشین آلات در لایحه مشخص نشده و بهتر است ما رقم اختصاص یافته به این امر را اعم از بودجه اختصاص یافته وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1401 برنامه محور بررسی می شود

بودجه 1401 برنامه محور بررسی می شود