مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-10اقتصادي

صنعت فرش هویت و اصالت آذربایجان شرقی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت اولویت دهی به مزیت های بومی تولیدی در استان، صنعت فرش را هویت و اصالت آذربایجان عنوان کرد.

- صابر پرنیان در دیدار با اعضای اتحادیه ها، تشکل ها و انجمن های مختلف حوزه ی فرش استان، رفع عملی موانع تولید و صادرات در صنعت فرش که ثروت ملی ایران به ویژه آذربایجان شرقی است را اقدامی تحول آفرین در اشتغالزایی و تقویت تولید ملی برشمرد و اظهار کرد: باید از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جامعه دانشگاهی به ویژه دانشکده فرش استان و صاحب نظران و بزرگان فعال در حوزه ی فرش اعم از طراحان، رنگرزان، تولیدکنندگان فرش دستباف، بافندگان روستایی و شهری و صادرکنندگان در مسیر ثروت آفرینی و اشتغالزایی استان بهره لازم را ببریم.

وی، تقویت صنعت فرش را در گرو نگاه نو و تحول در تمامی بخش های این حوزه ارزشمند ملی دانست و ادامه داد: با احصاء و دسته بندی دقیق مسائل می توانیم براساس اولویت بندی به سمت رونق تولید، صادرات، برندسازی، تامین مالی جهت تامین مواد اولیه و تولید و فروش گام اثربخشی برداریم.

راهکارهای تقویت صنعت فرش آذربایجان شرقی بررسی می شود رییس اداره فرش استان نیز در ادامه این دیدار ضمن ارائه بخشی از اقدامات کمیته فرش استان گفت: کلیه ی اقدامات تخصصی در ارتباط با صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت فرش هویت و اصالت آذربایجان شرقی است

صنعت فرش هویت و اصالت آذربایجان شرقی است