مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-10اقتصادي

کاداستر کشاورزی قزوین تا دو سال دیگر کامل می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برنامه حدنگاری یا کاداستر اراضی کشاورزی این استان با جدیت در حال انجام است و امیدواریم طی 2 سال آینده به سرانجام رسیده و تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست مدیران این سازمان در حضور معاون وزیر و رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان این مطلب افزود: حدنگاری اراضی کشاورزی و رفع تداخلات که موجب تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی می شود و به ما برای برنامه ریزی در حوزه کشاورزی اطلاعات دقیقی ارایه می کند، از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی قزوین به شمار می رود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: تکمیل حدنگاری در سال آینده برای نیمی از پلاک های باقیمانده و در سال بعد از آن نیز برای نیم دیگر درنظر گرفته شده و به این ترتیب پیش بینی می شود در یک زمان بندی 2 ساله این برنامه را به اتمام برسانیم.

وی همچنین گفت: مجموع اراضی رفع تداخل شده نیز از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 80 هزار هکتار بوده است.

افلاطونی افزود: تیم های کارشناسی رفع تداخلات و حدنگاری اراضی کشاورزی استان قزوین در قالب یک کارگروه مشغول فعالیت و پیشبرد این برنامه ها هستند و امیدواریم جزو نخستین استان هایی باشیم که کارهای این حوزه ها را به تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاداستر کشاورزی قزوین تا دو سال دیگر کامل می شود

کاداستر کشاورزی قزوین تا دو سال دیگر کامل می شود