مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-10پزشكي

پایگاه اورژانس کمربندی شرقی کرمانشاه افتتاح شد


پایگاه اورژانس جاده ای 115 واقع در کمربندی شرقی کرمانشاه افتتاح شد.

- هومن رفیعی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، امروز(21 بهمن) در حاشیه افتتاح این پایگاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 71 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری در استان، اظهارکرد: از این تعداد 40 پایگاه جاده ای و مابقی هم پایگاه های اورژانس شهری هستند.

وی افزود: از 71 پایگاه اورژانس استان، سه پایگاه جاده ای شیخ صله در شهرستان ثلاث باباجانی، چشمه کبود در هرسین و کمربندی شرقی کرمانشاه در دهه مبارکه فجر افتتاح و راه اندازی شده و پایگاه جاده ای سرپلذهاب هم در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه پایگاه اورژانس جاده ای کمربندی شرقی کرمانشاه توسط خیرین ساخته شده، اضافه کرد: زمین این پایگاه توسط خیرین اهداء و توسط خیرین هم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شد.

وی مدت ساخت این پایگاه اورژانس جاده ای را حدود شش ماه اعلام کرد و درخصوص ضرورت راه اندازی آن گفت: کمربندی شرقی کرمانشاه یکی از مسیرهای جاده ای پرتردد بویژه در زمان اردوهای راهیان نور و ایام اربعین محسوب می شود که گاها شاهد وقوع تصادفاتی در آن هستیم، بنابراین نیاز بود که در این مسیر یک پایگاه جاده ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اورژانس کمربندی شرقی کرمانشاه افتتاح شد

پایگاه اورژانس کمربندی شرقی کرمانشاه افتتاح شد