مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-10سياسي

9 صبح 22 بهمن؛ آغاز راهپیمایی همدان/ سخنران، وزیر ارشاد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: فردا همزمان با سراسر کشور راهپیمایی همدان از ساعت 9 صبح و از امامزاده عبدالله(ع) آغاز می شود.

- حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امشب 21 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع علی آباد برگزار می شود .

وی گفت: در ادامه برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب امشب ساعت 21 بانگ الله اکبر در سراسر استان طنین انداز می شود و نورافشانی  نیز در همین ساعت انجام خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به راهپیمایی فردا روز 22 بهمن خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طبق رنگبندی کرونایی استان همدان در وضعیت زرد و نارنجی است بنابراین راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: فردا ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور راهپیمایی همدان از امامزاده عبدالله(ع) آغاز شده و مردم به سمت بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و سپس میدان امام حرکت خواهند کرد.

فاضلیان با بیان اینکه برنامه های مختلفی در راهپیمایی جشن انقلاب تدارک دیده شده است افزود: سخنران مراسم راهپیمایی همدان نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 صبح 22 بهمن؛ آغاز راهپیمایی همدان/ سخنران، وزیر ارشاد

9 صبح 22 بهمن؛ آغاز راهپیمایی همدان/ سخنران، وزیر ارشاد