مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-10اقتصادي

اختصاص یک میلیون و 750 هزار تن سنگ آهن به ذوب آهن


برقراری مجدد مصوبه هیّت وزیران مبنی بر اختصاص یک میلیون و 750 هزار تن سنگ آهن به شرکت ذوب آهن را پیگیر هستیم که به زودی انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت عامل ایمیدرو گفت: برقراری مجدد مصوبه هیّت وزیران مبنی بر اختصاص یک میلیون و 750 هزار تن سنگ آهن به شرکت ذوب آهن را پیگیر هستیم که به زودی انجام می شود.

وجیه الله جعفری، در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، اظهار کرد: نوع ماده اولیه مورد نیاز تولید در ذوبآهن اصفهان اختصاصی است و برخی از معادن کشور آن را دارا هستند.

وی افزود: سال گذشته تلاش کردیم با ذوب آهن یک بسته تامین مواد اولیه آماده کنیم که هنوز هم پیگیر آن هستیم تا بتوانیم برای تامین مواد اولیه این کارخانه مادر صنعتی برنامه ریزی عملیاتی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیئت عامل ایمیدرو اضافه کرد: تنظیم قراردادهای بلندمدت برای تامین پایدار مواد اولیه از معادنی که با این کارخانه همخوان هستند و همچنین اکتشافات جدید را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: معدن ققنوس به سازمان صمت استان و معاونت امور معدنی برمی گردد، اما ایمیدرو هم به عنوان سازمان توسعه ای هر کمک و حمایتی که بتواند برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن و جلوگیری از تعطیلی معدن داشته باشد، انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیون و 750 هزار تن سنگ آهن به ذوب آهن

اختصاص یک میلیون و 750 هزار تن سنگ آهن به ذوب آهن