مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 03:272022-02-10بين الملل

هشدار روسیه درباره حملات تروریستی در سوریه


وزارت دفاع روسیه هشدار داد که سرکردگان گروه های تروریستی برای انجام عملیات تروریستی در سوریه برنامه ریزی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اولگ ژوراولف معاون مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه حمیمیم در بیانیه ای گفت: این اطلاعات را دریافته ایم که سرکردگان گروه های تروریستی در حال برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی و هدف قرار دادن کارکنان و تاسیسات در سوریه هستند.

در همین راستا، ژوراولف تاکید کرد که فعالیت های نیرو های اشغالگر آمریکایی در سوریه همچنان بر وضعیت این کشور تأثیر منفی می گذارد، زیرا شرایط امنیتی در مناطقی که شبه نظامیان مسلح تحت حمایت آن ها مستقر هستند، بحرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، ژوراولف افزود: در سه روز گذشته شاهد 10 حمله تروریستی و عملیات خرابکارانه در این مناطق بوده که 18 نفر کشته و 25 نفر دیگر زخمی شده اند.

دیروز نیز سرویس اطلاعات خارجی روسیه طرح واشنگتن برای هدایت گروه های تروریستی در سوریه را برای هدف قرار دادن ارتش سوریه و متحدانش فاش کرده و گفته بود: نیرو های اشغالگر آمریکا همچنان به غارت منابع طبیعی سوریه ادامه می دهند و ماهانه تا سه میلیون بشکه نفت خام از میادین استان های حسکه، رقه و دیرالزور استخراج و از گذرگاه های غیرقانونی به شمال عراق قاچاق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه درباره حملات تروریستی در سوریه

هشدار روسیه درباره حملات تروریستی در سوریه